27 Ekim 2015 Salı



Tanrıyla pazarlık şansım olsa

"ya gençliğimi al beni emekli et
ya da beni 19 yaşıma döndür 10 -15 yıl yaşayım sonra istersen öldür gitsin" derim.

Orta yaş bunalımına biraz erken giriyorum sanırım. Halbuki kadın gibi hissetmeye başlıyorsun, seçimlerinden daha az pişman oluyor, sexten daha fazla keyif almaya başlıyorsun, kariyerin şekilleniyor, iyi para kazanmaya başlıyorsun (iyi para eşittir kaliteli yaşam) gibi gibi zırvalarla en güzel zamanların başlangıcı addediliyor 30. yaş..

Elimde olsa, teşekkürler ben almayım diyeceğim ama sike sike devam işte yaşamaya.

En azından yanında çok mutlu olduğum sevdiceğim, biricik ailem ve canım dostlarımla giriyorum orta yaş bunalımına hızlıca ama güzelce yaşlanırız umarım, kimseye kafa ağrısı olmadan da ölür gideriz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder